بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


غلام نژاد جایگزین مناسبی برای حمودی

http://upload7.ir/images/36953298523852501369.jpg

در دیدار استقلال مقابل فجر سپاسی شیراز شاهد درخشش نسبی خسرو حیدری در جناح راست آبی پوشان بودیم.
با نمایش نسبتا خوبی که حیدری در این دیدار از خود نشان داد،تا حدودی خلاقیت به خط هافبک استقلال بازگشت بود و امید بیشتری در دل هواداران و کادرفنی بابت ایجاد موقعیت های گلزنی در این دیدار و بازی های آیندهزنده شد.
اما نکته بسیار مهمی که برخی از کارشناسان و هواداران توجهی به آن نکردند،دلیل نمایش خوب حیدری آنهم بعد از مصدومیت چند ماه وی بود.
آری... پشت سر خسرو بازیکنی در دفاع راست تیم قرار گرفته بود که تقریبا شکل بازیش شبیه علی حمودی مدافع خوب فصل استقلال بود و با بازی خوبی که در جناح راست خط دفاعی داشت باعث آرامش خیال حیدری شده بود و این بازیکن کمتر به فضاهای خالی پشت سرش فکر می کرد.
لذا همین موضوع باعث شده بود که خسرو بیشتر در فاز تهاجمی شرکت کند و تمام فکر و ذهن خود را متمرکز فراهم کردن موقعیتهای گلزنی برای مهاجمین تیمش کند .
مجید غلام نژاد با وجود آنکه هماهنگی خوبی به دلیل عدم تمرینات مستمر با حیدری نداشت،ولی نمایش درخور تحسینی از خود نشان داد و سمت راست استقلالی ها را در این بازی تقریبا نفوذ ناپذیر کرده بود.
البته اگر از عدم هماهنگی این زوج سمت راست آبی پوشان بگذریم،باید به تکروی بیش از حد خسرو و عدم تمایل به بازی تک ضرب و سریع توسط وی اشاره کنیم.
حیدری در این دیدار با وجود آنکه در خیلی از لحظات بازی غلام نژاد را در کنار خود و به قولی روی دستش می دید،منتهی وی را زیاد نمی دید و بیشتر سعی میکرد بعد از تصاحب توپ یا بازیکن مقابل را دربیل کند و یا با زدن بر سر توپ آنرا به پشت خط دفاعی حریف برده و سپس به بازیکنان هم دسته بسپارد.
خلاصه اینکه با نمایشی غلام نژاد از خود نشان داد،نوید یک دفاع راست خوب را در استقلال به هواداران این تیم داد.غلام نژاد تقریبا خصوصیات علی حمودی را دارد و در بازیهایش معمولا نه خیلی تاپ و ستاره هست و نه خیلی ضعیف و معمولی!
 فقط امیدواریم هماهنگی بیشتری بین مدافع تازه پیوسته به استقلال با خسرو حیدری بوجود آید که در نهایت باعث بازگشت قدرت واقعی و تهاجمی استقلال به جناح راستش بشود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 25 / 9 / 1392برچسب:استقلال,نقل و انتقالات,مجید غلام نژاد, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com